Familia agurgarriak UDALEKUAK,

Gobernu zentraleko azken dekretuaren ondoren jakinarazten dizugu, aurten ere Landako Eskolako Guraso Elkarteak Udalekuak antolatuko dituela, dekretuak ezartzen dituen baldintza guztiak betez eta segurtasun neurri guztiak bermatuz.

Udalekuak 2020, ekainaren 29an hasi eta bost astetan luzatuko dira. Lehenengo hiru asteak Landako eskolan izango dira, beste bi asteak ordea, oraindik definitzeke daude (egunak aurrera joan ahala jakinaraziko dizuegu).

Izen-emateko Azken eguna Ekainaren 19a izango da. Ez da epez kanpo apuntatuko inor onartuko.
Izen-emate orria bete eta udalekuak@landakoeskola.org emailera bidali behar da.

Aurten ume kopuru máximo bat egongo da. Kopuru hori gainditu ezkero, asteroko plazak zozketa bidez banatuko dira. Zozketa Ekainaren 20an egingo da eta onartuen zerrenda jarraian emailez bidaliko dizuegu.
Ondoren 2 egun egongo dira ordainketa egiteko (ekainak 22 eta 23). Ordainketaren ziurtagiria (edo honen argazki bat) email bidez bidaliko da udalekuak@landakoeskola.org emailera. Ziurtagirian, argi agertu behar dira umearen izen-abizenak. Bi egun hauetan ordainketa egiten ez bada, zerrendako urrengoari txanda pasatuko zaio.

Aurten Landakon ez dira beste udalekurik antolatuko, beraz, eskola osoa izango dogu erabilgarri. Honek elkarrengandik urrun egon daitezken taldeak egitea ahalbidetuko du.

Animatu zaitezte!!

Besarkada bat

Landako Eskolako Guraso Elkartea

Familia agurgarriok:

Lehenengo eta behin egoera hau ahalik eta hoberen eramatea eta guztiak ondo egotea espero dugu. IGE-tik, egoera honek sortzen dituen zailtasun guztiak ikusirik, eskolaz kanpoko irakasleei eta akademia guztiei familiekin harremanetan jartzea eskatu diegu, ahal izanez gero ekintzaren jarraipena on-line egin dezaten eta posible ez den kasuetan kuotaren itzultzea gauzatu dezaten.

Gure gestioari dagokionez, oraingoz ezin dizuegu ezer esan, guzti honen iraupenaren araberakoa baita, eta horren arabera pentsatuko genuke itzulketa proportzional zein datorren ikasturterako deskontu posibleetan.

Jakin arazi nahi dizuegu moduaren bila gabiltzala, baina guzti honen ebazpenaren zain egon behar dugu konponbidea bidezkoa izan dadin.

Gauzak horrela, zortea opa dizuegu,  baikortasuna eta alaitasun apur bat guzti hau ahalik eta hoberen eraman dezazuen.

Besarkada bero bat eta laster arte.

Zer da IGE?

Ikasleen gurasoen elkarteak ikasleen gurasoen edo tutoreen eskubideak ordezkapena egiten dutenak dira. Gure ekintzak positiboak, aktiboak eta sortzaileak izatea nahi dugu.

Gurasoak IGE-n gure iritziak azal ditzakegu, aholkuak aurki ditzakegu eta ideiak eta ekintzaren proposamenak azal ditzakegu. Ideia guztiak onartuta daude, baina ideia hori aurrera eramateko pertsona batek bere jarraipena egin behar du.

LANDAKO IGEren LOCAL BERRIA iristeko:

1.Muruetatorreko atetik sartu eta eskumarantza egin “A” sarreraraino.
2.Landako etorbideko atetik sartura, Lehen Hezkuntzako eraikin osoa inguratu.

ELKARTErako sarrera, ezkerretan geratzen da.

plano local

Bost bide daude IGE-rekin kontaktatzeko:

IGE-ren lokalaren atean egutegi bat dago jakiteko noiz egongo den norbaitek han.

ASTELEHENA - LUNES XXX

MARTITZENA - MARTES 16,45h  18,30h

EGUESTENA - MIÉRCOLES XXX

EGUENA - JUEVES 16,45h  18,30h

BARIKUA - VIERNES 16,45h  18,30h

IGE-ren postontzian ohar bat utzi dezakezue eta saiatuko gara lehen baino lehen erantzuna ematen.

Helbide elektronikoa hau daukazue:

OROKORRA / GENERAL gurasoelkartea@landakoeskola.org

KIROLAK / DEPORTES kirolak@landakoeskola.org

EKINTZAK / LÚDICAS ekintzak@landakoeskola.org

GOIZTIARRAK / MADRUGADORES goiztiarrak@landakoeskola.org

Eskolako web orrian gure informazioa eskura dezakezue.

Eta, gainera, hilabete bakoitzeko azten asteartean bilera bat ezberdinak batzorde planteatu gaiak eztabaidatzeko dugu, eta hurbiltzeko dezakezuideiak, iruzkinakzure galdera edokezkak proposatzea.

Gurasoen elkartea

Asociación de familias