BIBLIOTEKA

Cambia el cuento

2021-2022 ikasturterako bekak

2021/07/26

2021-2022 ikasturterako beka eskaera egiteko epea zabalik dago uztailaren 24tik irailaren 30era.

Beka eskaera online egiteko informazio guztia hemen.

Eskaera online egitea lortzen ez duenak, irailaren 8tik aurrera, 944280174 eskolako telefonora deituta hitzordua hartu ondoren, eskolan egiteko aukera izango du.

AURREMATRIKULA 2021-2022

2021-2022 ikasturterako aurrematrikula eskaerak egiteko epea urtarrilaren 18tik 29ra bitartekoa da.

Eskerak egiteko aurkeztu beharreko dokumentazioa:

- Gurasoen nortasun agiria

- Familia liburua

- Errolda ziurtagiria

Informazio gehiago eta eskaera online egiteko.

Bekak 2020

2020/10/14

Aurtengo 2020-2021 ikasturterako Beken eskaerak aurkezteko epea urriaren 9tik azaroaren 9ra bitartekoa (biak barne) izango dela jakinarazten dizuegu.

Bizi dugun egoera dela eta, aurten, beka eskaera online egin beharko da. Horretarako eta informazio guztia kontsultatzeko, egin klik hemen.

Zalantzarik izanez gero, deitu eskolara eta idazkaritzarekin jartzeko eskatu. Eskolako telefono zenbakia: 94 428 01 74 da.

2020-2021 ikasturteko hasiera

2020/09/02

2020-2021 ikasturtea datorren astelehenean, irailaren 7an hasiko da, 2 urteko umeen kasuan izan ezik, hauek 8an hasiko dira.

Jantoki zerbitzua irailaren 8an hasiko da

Lehen egunean aurkezpena egingo da eta 2 orduko jarduna egingo da eta, ziklo bakoitza ordu eta ate batetik sartuko da.

- Haur Hezkuntza: 10:30-12:30 Landako etorbideko ate nagusitik

- 1.zikloa 10:00-12:00 Landako etorbideko ate nagusitik

- 2.zikloa: 10:30-12:30 Murueta Torreko atetik

- 3.zikloa: 10:00-12:00 Arriputzueta kaleko atetik (igerileku pareko atetik)

Familiei informazio gehiago iritsiko zaizue korreo elektronikoaren eta Whatsapp bitartez.

Koronabirusa

2020/03/12

Gaur egungo egoeraren aurrean, neurriak hartu ditugu eta  Eusko Jaurlaritzak ematen dizkigun aholku eta aginduak betetzen ari gara.

Gaiari buruzko informazioa eskuratzeko hemen duzue lotura.

BIZIKIDETZA PROIEKTU INTEGRALA

Datozen hiru ikasturtetan (2015-2018) elkarbizitzari lotutako proiektu integrala garatuko dugu eskolan. Horrek  eskola-komunitate osoari eragingo dio.

Irailaren 2an, Paco Cascón Sorianok emandako formakuntzarekin hasi genuen proiektuaren 1. fasea:  “Educar en el conflicto y la convivencia”.

Berak emandako tailerretan eta hitzaldietan eskolako komunitate eragile hauek parte hartu dute: irakasleak, hezkuntza laguntzeko espezialistak, jantokiko begiraleak, atezainak eta familiak.

Informazio gehiago:

pacoc.pangea.org/documentos

www.edualter.org

_________________________________________

TRANSLANGUAGING

Maiatzaren 14an, osteguna, Translanguaging eta Hezkuntza Eleaniztasuna jardunaldiak antolatu ziren Donostiako Filosofia eta Gizarte Zientzien fakultatean (EHU).

Xabier Etxauen dekanoak ekitaldiaren aurkezpena egin ondoren, Begoña Garamendik, Hezkuntza Berriztatzeko zuzendariak hitz egin zuen.

Jarraian, Ofelia García (Graduate Center, City University of New York, USA) aritu zen hizlari.

Ofelia Garciaren hitzaldia bukatu eta gero, Translanguaging-ari buruzko ikerketa egiten ari diren  EHU-ko zenbait irakaslek parte hartu zuten; DREAM taldekoek (Donostia Research group on Education And Multilingualism).

Azkenik, Landako Eskolako Karmele Etxenagusia, Txaro Zamalloa eta Pilar Siota-k Translanguaging ikasgelan esperientziari buruz hitz egin zuten.

Ostiralean, maiatzaren 15ean, Ofelia García-k gure ikastetxea bisitatu zuen. Ikasleen eta gure lanarekiko interes handia azaldu zuen. Zuzendaritza taldearekin bildu zen, eta irakasle eta ikasleekin ere hitz egin zuen.

Bere balorazioa oso positiboa izan da. Amara Berri sistemak erabat hunkitu du eta, Landako Eskolak azaltzen dituen sormena, proiekzioa, indarra eta grina nabarmendu ditu.

CHANGEMAKER ESKOLAK ASHOKA

Donostiako Amara Berri eskolak, pasa den igandean, maiatzaren 10ean, Ashoka Changemaker Eskola izateagatik saria jaso zuen Madrilen.

Ekitaldian, eskolako ikasle, irakasle eta familiez gain, Amara Berri Sarea osatzen duten beste ikastetxe batzuetako zuzendaritza taldeetako kideak ere egon ziren; beraien artean Landako Eskolakoak.

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko ordezkariak eta Loli Anaut bera ere, bertan egon ziren.

Changemaker eskola izateagatik estatuko beste ikastetxe batzuk ere saritu zituzten: Bartzelonako Sadako, Pontevedrako O Pelouro eta Madrileko Padre Piquer.

BIDEOAK:

- Teleberri albistegia.

- Amara Berri eskolako ikasleek egindako bideoa

__________________________________________________________________________________

TRANSLANGUAGING Landako Eskolan

Proyecto TRANSLANGUAGING en landako eskola